Underbar lördag...

Strålande sol och underbart sommarväder igår. Vi var ute i stort sett hela dagen. Åkte till stan och handlade tidigt för att kunna vara ute i solen resten av dagen. Träffade på pappsen och Eivor och fick pengar av pappa för att köpa nytt fjäderskydd. Tack. Theo ramlade av studsmattan i fredags när Adrian var här och det vill vi inte ska hända igen... Som tur va, så gick det ju bra.

Ja, var alltså ute i solen igår, och nu har man fått lite färg på sig, lovely. Theo åkte till Robin och lekte och Jonte och jag njöt ute i solen och åt massor av glass, Jonis älskar glass! Theo ringde senare och ville sova över, så vi fick åka över med lite kläder och tandborste. Givetvis grillade vi denna härliga helg!

image342

Det blev även lite vin på lördagen... 

Imorse kom farmor och hämtade Jonte. Han ska sova över där till tisdagen, får vara lite ledig från dagis. Hämtade hem Theo på em, han hade ont i halsen och det hördes när han pratade att han var tjock i halsen, vi får se hur det blir imorgon, han vill absolut inte vara hemma från skolan... Mysigt och vara lite själv med Theo, han behöver det...

Ny vecka, mycket pluggande... Måste bli färdig med några projekt denna vecka, börjar bli bråttom och stressen ökar, inte alls bra för mig med mera press på mig, men det är bara att försöka att kämpa på, jag kan inte göra mer än mitt bästa...

image344
Theo spelar spel, sötnöten...

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh va gott det såg ut med grillat då... måste få fram grillen vi oxå... kramiz

2008-05-12 @ 14:06:09
URL: http://ulle69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0