Trist söndag med gamla filmer på tv...

Näe, nu blir det hyrfilm!


Om Awake:

Clay Beresford har allt man kan drömma om: pengar, en vacker fru och en fantastisk karriär. Men inte det han behöver allra mest; ett nytt hjärta för transplantation. Så finner läkarna äntligen en donator och operationen kan genomföras. Men det som skulle göra Clays liv komplett förvandlas snart till en värre mardröm än han någonsin kunnat föreställa sig. Under operationen blir han lämnad vaken och vid medvetande, men helt paralyserad... Spännande!

Kommentarer
Postat av: yvette

WOW..den måste jag se alltså verkar en film för mej de.

Kram

2008-10-13 @ 15:25:03
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: Micke

Va den bra? jag har funderat om jag ska hyra den flera ggr men tvekat.

2008-10-15 @ 15:25:02
Postat av: Ragnvi

Tack för dina ord hos mig!



Vilken mardröm det verkar, den filmen menar jag!

Lika fint hos dig som hos Sara!! Vad poppis dom blivit igen dom där stora speglarna!

Kramen på dig!

2008-10-15 @ 21:59:04
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0