Alla Hjärtans Dag!

 
Kramar till alla mina vänner och Er andra på Alla hjärtans dag!

Idag har vi ätit en god tårta och myst med god mat, trots att jag fick hem en sjuk Jonte från en kompis idag. Båda killarna sov över hos en varsin vän igår. Jag fick ett gulligt mobilsmycke av mina barn, en söt nalle med ett hjärta och de fick varsin liten present av mig. Dagen har ju blivit lite av ett kommersiellt jippo, som affärerna tjänar pengar på. Bättre då att visa varandra lite då och då att man älskar varandra! Av mina goa klasskompisar i vår studiegrupp fick jag en biokväll med barnvakt! Vicka härliga tjejer de är!
Love and peace!
Anette

Kommentarer
Postat av: yvette

Va gulligt av dina klassisar:)

Själv har jag tillbringat dagen med att städa och tvättat.



Kramis på dej

2009-02-14 @ 19:28:44
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Råkade slinka in här och tittade runt. Trevligt. Fin och bra blogg du har. Välkommen till min URL. Ha det bra.

2009-02-16 @ 23:47:56
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0