Sportlovsvecka!...

Barnen har sportlov denna vecka, men jag måste jobba, så det blir fritids för dem den här veckan. Tråkigt för killarna, men pengarna behövs verkligen! Theo sover över hos en kompis ikväll, de ska på sportlovsmatine imorgon. Hela 4 filmer ska de se, så imorgon får han ledigt. Jag jobbar bara halva dagar, så lite skoj ska vi se till att hitta på den här veckan iaf.

Igår fick jag hjälp av min goa vän Vettan med att ta ner våra sparkar från vinden, själv vågar jag inte ens klättra upp för stegen...så jag höll mig på marken. Skönt att få ner dem innan vintern är slut...



                                             

                                                                                

                                             

Kommentarer
Postat av: Micke

Vad är de för konstigt på den första bilden?

2009-03-02 @ 22:10:00
Postat av: Ragnvi

Hej! Kikar in för att kolla läget...var längesedan!

Förstår dig om vinden...aldrig i livet att jag skulle våga klättra där!

Vilken fin present du fick; både av sönerna o kurskamrater!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-03 @ 10:59:10
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0