Dax för Gävle igen...

Gävlevecka igen. Den sista för terminen. 1:a året av 3 ½ avklarad! Inget långt sommarlov dock. Sommarkursen börjar redan måndag den 8:e juni.

Denna vecka har innehållit plugg och åter plugg. Vi läser ju natur nu, så det är fåglar, däggjur, växter och småkryp som gäller. Jättekul, men lite mycket har det varit nu. Vi ska ju även kunna en hel del fågelläten...

Sol, sol i helgen. Underbart. Jag har fått skapligt med färg och det känns skönt att inte vara kritvit längre...

Imorse fick jag frukostsängen av mina killar och sedan fick jag även en vacker blomma. Tack mina fina ungar!
Nu är snart denna dagen till ända och jag får vara rikktigt gald för att inte bilen fattade eld idag... Tack Yvette och Patrik för hjälpen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Inget sommarjobb utan bara plugga??

Kram

2009-06-03 @ 16:44:12
URL: http://minmi.blogg.se/
Postat av: Sara

ses i morgon då =)

kram

2009-06-04 @ 18:48:42
URL: http://sara78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0