Eh...

Theo frågade idag... - Mamma, är inte han som sover över hos dig din kille???... Ja du, svarar man på det då... Näe, de flesta killar/karlar nu för tiden vill inte ha nåt förhållande, bara s.. och sen bye, bye... vidare till nästa... Jag, lr är de kanske dom, verkar dras till varandra som magneter.... Träffar bara skitstövlar, fega män som varken bryr sig, lr vill nåt mer... Inga känslor där inte.... Vart finns alla, snälla, nicea, mysiga, goa, trevliga, seriösa, ärliga män nånstans då? Inte i min närhet i alla fall verkar det som... Ger upp alla män nu, i alla fall för ikväll...och imorgon...

Var till mina goa vänner Ingis och Micke idag, blev ditbjudna på middag och det tackar man ju inte nej till... Var så trevligt att vi blev kvar hela dagen... Va ett tag sen vi sågs åxå, så vi hade en del att snacka om... Måste träffas oftare nu vännen!

image38


Kommentarer
Postat av: Maria

En tanke, som kanske kan vara värd att testa....
Killar dras till tjejer som verkar ointresserade (vet detta av erfarenhet!) Så skynda inte på ngt, utan försök istället att sakta ner och visa att du inte är såååå impad och intresserad. Skratta inte åt allt han säger, när ni pratar på telefon nämn inget om att träffas och undvik s.x ett tag.
I USA vet jag att det finns en hel vetenskap om detta. Och jag tror inte på att man ska luras och så, men detta är ju bara att ta ett steg tillbaka. Och låta killen ta initiativet...
Men det ska bara göras om det känns ok, annars kan du avfärda det som ett dåligt förslag från ngn som vill väl.
Kram påre gumman!

2007-07-02 @ 01:09:11
Postat av: Mari

Jag håller fullständigt med Maria, man blir som honung för getingar om man inte visar intresse! Innebär ju inte att man ska sluta sig o vara en tjurig liten sak utan mer, glad, harmonisk o självständig! Det e hett för karlar!;)
Puss
/Mari

2007-07-02 @ 13:27:39
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Nettis

Okej, sk atänka på det... Kramis

2007-07-04 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0