Yesterday...

var jag och Theo med Carro till Valbo. Vi skulle shoppa såklart!... Hittade faktiskt lite kläder till mig och ett par nya skor förståss, jag har ju så några.... Ni som känner mig vet ju vicken skobrist jag har....

När vi var på djuraffären hände nåt jag aldrig varit med om.... En man i Ikea-kläder, (det va inte brorsan...) traskar in i affären med en salladsbytta från restaurangen med vatten och en fisk i?....och frågar om det var en av deras akvariefiskar? - Ja, det är det, svarade tjejen bakom kassan....en fisk hade blivit snodd från ett akvarium tidigare på dan???.... Jises... Tydligen hade alltså nån snott en firre, med en plastpåse och haft den med till Ikea och lämnat den där???... Jarå, det finns ju folk till allt ju....

Idag, va det badväder. Äntligen! Var till Skidtjärn i Rengsjö och badade... 2/3 av kusinerna dök åxå upp med familj. Trevligt, som vanligt... Snabb fika hos Ulle innan det blev pizza för barnen och sallad för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0