Jaha, så va det fredag igen då...

Skjutsade barnen till dagis och skola, sen hem och ta det lite lungt, tänkte jag... Då ringer pappa, han va på väg till mig för att hjälpa mig med att klippa gräset. Det är ju jättesnällt, så jag fick bråttom ut och flytta på grejor som var utspridda över vår gräsmatta. Var ju tvungen att flytta studsmattan åxå, lite tung var den faktiskt....

image3

Hann med att rensa lite ogräs idag åxå, plus att sitta ner en stund och dricka lite kaffe med min far och kunna prata utan att någon stör, det är inte ofta det händer.

Hämtade barna och sen for vi till stan en sväng. Framkallade lite bilder från kameran, så jag har lite plats för nya... Småhandlade lite och så träffade jag på en kompis från skolan, faktiskt min bästis från gymnasiet, pratade om att vi inte hinner ses nåt nu mer, måste träffa Kicki i sommar, vänner kan man ju inte bara glömma bort ju...

Köpte Donalds på vägen hem, det va ett tag sen, jag ville ju ha den nya Flurry-glassen med cornetto, men glassmaskinen var trasig såklart.... Typiskt...

Nu ikväll så kollade jag och ungarna på gamla videofilmer sen jag tog studenten, (oooo jises, va smal jag va.... 47 kilo, är inte mycket det....när man är 18 år, skulle vart nu det.....) när Theo var bebis, dom ville se pappa, men han var ju bara med en kortis ju. Kollade på mormor åxå, Jonis ville se henne och höra henne prata. Var inte så kul att se video på så många som inte fysiskt är med oss längre.... Stefan, mamma, morfar och moster Anne-Marie... Eftersom jag har "besök" här, så vet jag ju att de är med oss i alla fall!

Lite kärlek nu i sommar vore inte helt fel, har känt mig deppig och nere nästan hela veckan, alla verkar bli kära utom jag?...  Whats wrong??

image4

Kärlek vinns med kärlek sägs det? Kan det va så? Mick Jagger sa en gång; Om du inte är med den du älskar - älska med den du är med... Lite så har de varit från och till nu i några år...  Lite trött på det, önskar riktig kärlek!

Den jag var kär i, han var ju aldrig kär i mig...och kommer förmodligen aldrig att bli det heller.. ;(

Amor vincit omnia - Kärleken överlever allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0