Lill-Jonis

var ledsen idag när jag hämtade honom på dagis... Jag undrade såklart varför?
- Varför får inte jag följa med nån av mina kompisar hem från dagis nån dag?
- Ingen av dom vill leka med mig!... 
- De bara leker med varann ju, och följer med varann hem...
- Jag ska ringa Harald, han vill iaf följa med mig hem... 

Näe, fy, jag blev helt ställd och visst inte vad jag skulle säga...
- Klart de vill leka med dig gubben! Men aj vad ont det gör i mitt mamma-hjärta när han känner sig utanför...  Mamma måste nog ringa efter nån kompis som han kan ta med sig hem efter dagis nån dag... Jag har inte ens tänkt så långt, blir ju ganska långa dagar på dagis när jag pluggar åxå...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Ucsh visst är det hemskt när dom säger så:-(
Jag är jättedålig på det där..blir ju aldrig av.
Man tycker inte det ska börja än, med följa hem grejen...dom e ju så lite än känns det som. Viktor var med erik hem häromdagen,kändes lite konstigt...ovant. Kanske viktor och Jonis kan leka nån dag? vore ju kul..om han vill?
Kram,,kram

2007-10-25 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0