Lite eftermiddagsmys på stan...

Efter skola och dagis så for vi till stan, hade en massa ärenden att uträtta. Började med gummifirman och nya vinterdäck, mina är usla, så nya måste det bli. Det blev en ny sorts däck. De såg lite coola ut, med dubb lite varstans, nå nytt tydligen. Man märker inte ens att man kör med dubbade vinterdäck. Ska bli spännande!

Var till kusin Nicklas på Expert och valde ut några bilder för framkallning, blev förstoring på 2 jättebra bilder på ungarna sen gammelvala i somras. Nu måste jag bara hitta fina ramar till dem åxå. Blev lite fika på stan sen, mysiga Furan-fiket!

image115

Dagens klädsel va:  Svart klänning, Kapp-Ahl
                                     Svarta strumbyxor, Lindex (nya) 
                                     Gråa over knee-strumpor                                      
                                     Stövlar, Haléns
                                     Kappa, svart H&M

image116

Dagens måste-inköp för en skooholich!.. Jag är alltså helt galen i skor!!!


 
Alltså, bara för snygga stövlar....

Bye, mina vänner och ni andra som åxå läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0