Hihi, en kul liten quiz...

Detta har jag "lånat" från  http://autumnleaf.blogg.se/


Ta fram din mobil och leta i din adressbok....uppmanar att alla gör detta viktiga test...eller vad det är ;-)


Har du kysst nr 7 ?
Näe, har ju inte gjort det, men pussat på kinden iaf... Det är ju brorsan min...

Brukar du vara med nr 19?

Hmm, det var dagiset jag vickade på förut, men jag umgås ju med några som jobbar där iaf, så det får räknas...

Gillar du nr 13?

Jarå, det gör jag väl, han säger iaf att han gillar mig...Tror att en del av mina vänner vet vem jag menar...

Är nr 28 din bästis?

Näe, tror inte det, vet inte om hon gillar mig längre... Men när vi var små och bodde mitt emot varandra, då var vi det iaf... Skulle vara trevligt att vara det igen...

Är nr 11 en sötnos?
Jaaa, klart han är, David my spanish friend!...

Älskar du nr 43?
Hmm, tycker iaf mycket om. En väldigt god vän och mamma till E...

Är nr 3 bäst ?
Hehe... Mmm, en gång i tiden tyckte jag nog det, Anders, min tidigare sambo/ex...

Va du med nr 39 idag?
Nope, är Putte, som fixade min bil. Just det, pengarna...

Jobbar nr 5 på ditt jobb?
Eh, är ju numret hem till oss?...

Har nr 35 likadan mobil som dig?
Tror jag inte... Nettan, Viktors mamma, har du det? En Ericsson Z610i?

Sista nr är sämst?
Näe, Åsa du är ju inte sämst...men sist i min telefonbok är du!

Lånar gärna ut denna till den som vill!

Kommentarer
Postat av: mulin

Sånt här är alltid kul :)

2008-04-18 @ 21:04:20
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: Marie

haha, det där var kul. Tror jag ska sno den.
Kram

2008-04-18 @ 23:45:40
URL: http://www.minmi.blogg.se
Postat av: Nettan

Nix ericsson men en K310i:-)

2008-04-21 @ 09:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0