Hoppla, hoppla...

Ännu en vecka har passerat i raketfart! Skönt med lite helg nu. Har lämnat iväg barnen i helgen, så nu har jag en helt oplanerad helg framför mig, skönt med lite ensamtid ibland...och inga speciella måsten...

Denna vecka har jag hunnit vara på banken och fixat lite mera pengar, utvecklingssamtal på skolan, pluggat samt sökt högskola till hösten, blir till Gävle, eftersom det ligger närmast och om jag får som jag vill, på distans då. Sen får vi se hur det blir med pengar och sånt, är ju lite korkat att bara slänga bort 1 års studier nu åxå till ingen nytta...



Honkatten har blivit sjuk åxå, hon fräser och spottar blir jätteaggressiv, kissar inne, lite här och där, tror att det är nåt med urinvägarna eller nåt...Måste ta henne till veterinären och kolla upp det. Igår blev hon så aggressiv att jag faktiskt blev rädd för henne, vågade inte gå i närheten och då blir man ju faktiskt lite orolig för att hon ska ge sig på barnen... Uscha, måste hjälpa henne snart!

image307

Kommentarer
Postat av: Mari

Hur går det med kissemissen? E aldrig roligt när dom blir sjuka!

Kram!

2008-04-20 @ 00:21:51
URL: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0