Jag kände mig mycket bättre...

efter promenaden... Att dessutom få fikabesök av kusin med sambo och barn var ju jättetrevligt. Orkade inte laga meat sen, så det fick bli hämtmat. Eftersom ingen verkade vilja ha med mig på nåt galej, så åkte jag till Ingis på kvällen och surrade lite. Vi halvkollade på tv, men pratade mest.

På söndagen ringde en kompis, vi skulle bli intervjuade och vara med i lokaltidningen, Söderhamns-Kuriren. Kunde vi ställa upp på det? Självklart. Jag hämtade barnen nån timme tidigare och så träffades vi i stan. Annika bjöd på gott fikabröd och vi hade jättetrevligt. Av alla de ca 50-60 bilder fotgrafen knäppte, så valdes bara några ut förståss. Rubriken kan ju vara något missvisande, kan ju inte påstå att vi är fattiga direkt, men visst kan det vara tufft många månader...

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Förstår precis vad du menar....

2008-04-02 @ 06:29:34
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0