Lägger upp lite bilder...

image311

Slocknat i kökssoffan...

Shoppade lite ting i fredags...

   
Blev lite nya skor åt grabbarna, behövs ju nya varje säsong...

 Var på me&i-visning hos Cajsa för nån vecka sedan och igår kom hon med kläderna... Så fina!



Grön, fred på jorden-tröja och koboltblå knickers



Grodor-tröja och gröna knickers                                

                                                                      
Klänning till mig, hemligt plagg, endast 100 kr, tidigare 450 krkr.                                                           tyvärr  redan denna klänning, nån som är intresserad av att köpa den? Strl L.


Handlade även lite smått och gott på Lindex. Jonte valde själv ut dessa kläder!
                                          
Retropyjamas med lejon och en jättegullig Fem myror-tröja med rosa elefanter...

                                                        

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar den där klänningen...
Skulle kunna prova den och se om jag kan ha den:)
Du är i varjefall görfin i den ;)
kramis, kusinis

2008-04-21 @ 17:21:30
URL: http://www.saraochdavid.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Hej på dig!
Tänk, dom där pyjamasarna minns jag nog...sonen fyller 30 i sommar, såna hade han och säkert du också när du var liten!
Ha en bra dag!

2008-04-22 @ 13:58:15
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0