Första skoldagen på höstterminen!

Både Theo och Jonathan har längtat och längtat.... Och idag började äntligen skolan igen. Theo börjar 2:an och Jonte börjar på 6-års! Stora killar har jag nu, fast de båda är minst i sina klasser...eller minst och minst... Yngst är de i varje fall, bara för att de är födda i december såklart, i slutet av december dessutom...


Sååååå fina i sina nya skolkläder... Farmor lurar i bakgrunden...

Är sååå stolt över mina fina grabbar, vad vore världen utan dem? Känner mig så glad, lycklig och tacksam för att jag har dem, att de är friska, de leker, skrattar, klättrar och bara lever... Tänker på alla de barn som inte fick börja skolan idag, igår, lr till veckan... Alla de som fick återvända till himlen utan att få börja skolan.... Tänker på deras föräldrar.... Va hemska dessa dagar måste vara, alla dessa glada barn överallt, förväntasfulla och fulla av liv!... Tänker på barnens pappa... Stefan, du fick heller inte uppleva dessa dagar, våra fina, fina, underbara barn!.... Varför är livet som det är ibland??? Vad är meningen med att dö alldeles i förtid???
VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR???



Kommentarer
Postat av: yvette

Livet är för jävla underligt emellanåt..de är verkligen tråkigt att stefan inte fick uppleva era underbara pojkar..för de har du verkligen gumman,2 Urmysiga grabbar.



KRAMIS

2008-08-21 @ 17:10:28
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: Nettan

Va fin dom är:-)

2008-08-22 @ 08:46:38
Postat av: Micke

Man blir så stolt över dom :)

2008-08-22 @ 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0