Melodifestivalen, Finalen...

Det blev som väntat Charlotte Perrelli med "Hero" som vann. En ganska typisk schlagerlåt om jag får säga mitt... Tror tyvärr inte att den kommer att vinna i Eurovision... Jag tycker den är jättebra, men den är för vanlig liksom... BWO hade nog haft en större chans! Som tur va slapp vi skicka Christer Sjögren iaf...eller Frida...

Är det bara jag som gillar Nordmans låt? Tyckte den var kanon jag!... Den och BWO:s låt röstade vi på.... Jonte höll på Amy och som han sa

- Jag håller på Amy och den som vinner!... Hihi... 


 Tack kusin Nicklas med fam för skivan, den ville jag verkligen ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dej precis!!!

kramisar vettan

2008-03-15 @ 23:14:43
URL: http://vettans.blogg.se
Postat av: Cissi

Björn var ju bäst! BWO och Nordman var också bra, mkt bättre än i delfinalen. :)

2008-03-16 @ 17:35:26
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Nettan

Jag höll på nordman men det var man rätt ensam om visade det sig när resultaten kom:-) viktor höll stenhårt på amy och var såå besviken när hon inte vann.
Kram

2008-03-17 @ 10:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0