Oh La La...

Oj oj oj, vicket test alltså!...  Hittade denna hos Husfrun Mira!



Vem är du?

Bad-ass eller Mammas flicka?

[x] druckit alkohol
[x] rökt/snusat
[x] rökt vattenpipa
[ ] testat hasch/ mirijuana
[ ] testat tyngre droger
[x] drabbats av minnesluckor
[x] däckat
[x] druckit hembränt
[x] blandat alkohol med medicin
[x] druckit så mkt så du spytt
8/10

[ ] snattat
[ ] snattat regelbundet
[ ] snott från privatperson
[ ] misshandlat ngn
[ ] fuskat på prov
[ ] liftat
[ ] "flashat"
[ ] hamnat i trubbel med polisen
[x] druckit alkohol på offentlig plats
[ ] langat bröd från matsalen
1/10

[x] kysst en främling
[x] haft sex med en främling
[x] haft ett one night stand
[x] följt med en främling till ett hotellrum
[x] haft sex utomhus
[x] haft sex/strulat med olika personer inom 24 timmar
[ ] hånglat med ngn av samma kön
[ ] haft sex med ngn av samma kön
[ ] har en lite smått sjuk fetich
[ ] haft sex med ngn som är 20 år äldre eller mer
6/10

[x] slagit knytnäven väldigt hårt i en vägg
[x] slagit huvudet väldigt hårt i en vägg
[x] skurit dig själv av misstag
[x] hetsätit
[x] haft bulimi/anorexi
[x] druckit alkohol i syfte att dämpa psykisk smärta
[ ] piercat dig själv
[ ] har en "scar tattoo"
[ ] har en tatuering
[ ] har/har haft en intim piercing
[x] tagit receptbelagd medicin utan att behöva
7/11

[ ] spridit ut falska rykten
[ ] mobbat ngn
[x] hånglat med ngn som har pojk/flickvän
[x] varit otrogen (tyvärr)
[x] gått bakom någons rygg
[ ] hånglat med en kompis pojk/flickvän
[ ] gett ngn oskyldig skulden
[x] tjallat på ngn
[ ] kallat ngn slampa/hora
[ ] hotat
4/10

totalt: 26
0-20: Du är mammas flicka. du är ärlig och följer alla lagar och regler som finns.
21-25: Du är en kaxig sak! Du säger vad du tycker och tänker, och är inte så värst rädd vad folk har för uppfattning om dig
26-50: Du är en riktigt bad-ass. folk kan bli rädda när du bara går förbi.. tagga ner


Oooops, här blev man visst ett bad-ass, det visste jag inte....aj aj ajdå.... hehe, en del hände ju för ganska många år sedan åxå!...

Hur ser det ut för dig?


Kommentarer
Postat av: Sara

Visste inte att min gokusin var ett badass;)
Antar att jag inte e så mycket bättre...
haha..det där var juh kul juh :)

2008-05-04 @ 23:08:28
URL: http://www.sara78.blogg.se
Postat av: Mari

Hahahahaha - ingen ide att jag gör testet - jag får kryssa i nästan ALLA du;) Och jag vet att jag varit ett äkta bad-ass - men sen mogna jag med...*fniss*
Kul test dock!

Kram!

2008-05-05 @ 11:20:55
URL: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0